24 april

WHY?!

Tredje inlägget idag men nu måste jag få skriva av mig lite, jag är nämligen lite arg!
Min jävla mobil är sönder och jag har fan inte lust att lägga ut pengar på en ny mobil! Det känns som att de finns roligare saker att lägga ut pengar på. Jag hör folk när dom pratar med mig men dom hör inte mig.
Jag som tycker om min mobil fast den är lite old. Jag vet inte vad jag vill ha för mobil. Eller jo typ men jag har ingen aning om vad som är bra att köpa nu.

Jag ska ner i källaren sen och kolla om jag hittar min gamla mobil så jag har något som funkar att ringa med. Kommer inte ihåg om de är något fel på den men det tror jag inte. Och om jag nu hittar den måste jag hitta laddaren också och det kan bli knepigt..

Jävla skit dååå!







milla.


Kommentarer
Postat av: Therese

Hej hej.. hoppas att Nokian duger tills du hittar något annat, den är inte använd så mycket men jag behöver den inte. Kram T//

2009-04-25 @ 06:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0