23 april

Hell yeah!

Jag sitter hemma hos mamma och lyssnar på när hon håller påatt göra lunch. :) Idag blir det lunch med mamma och Lars. Vi ska äta blodpudding och bacon! Me love, det var länge sen jag åt det för Linus tycker inte om de så det har inte blivit av.

Efter jobbet idag ska jag till frissan, ÄNTLIGEN! Ååh det ska bli så skönt att få ordning på håret. det är verkligen risigt nu och jordens jävla utväxt, inte snyggt..
Klockan 20.00 ikväll ska vi iväg och kolla på en lägenhet. Det är en tjej som vill byta sin tvåa mot en mindre två eller stor ett och jag har ju en stor etta. Här är min chans att få en två. Egentligen hoppas jag att jag inte faller för den för den är ganska dyr men det är drömläge och såna här chanser kommer inte ofta så jag vill falla för den och leva på nudlar!
Nej riktigt så illa är det inte. ;D

Hare!






milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0