22 april

Mumma!

Jag sitter och äter min matlåda som består av spagetti carbonara! Jätte gott men det smakar väldigt mycket vitlök, så håll er borta från mig nu på efter middagen. Igår när vi gjorde maten stod de att man skulle ha 1-2 vitlöksklyftor. Då valde jag att ha en och shit de var en stark jävel! Tänk om jag hade tagit två!

Idag efter jobbet ska vi ha tvättstugan klockan 17.00. Slänga in i maskinen sen dra och sprunga spåret. Skulle göra det igår men sen när jag kom hem och satte mig i soffan blev jag trött så de blev ingen runda. Idag måste jag! Fan har man nu börjat kan man ju inte banga! 

Jag ska kolla runt lite på nätet sen ska jag lägga mig och vila lite tills det är dax att jobba igen.
Ha de så bra idag!
Hoppas, hoppas, hoppas!






milla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0