21 april

God kväll..

När kommer det regn? Jag vill fan ha de! Det är så mysigt när det smattrar på förnsterblecket, men då ska det spö regna och helst lite åska också! Det borde ju komma snart för det var väldigt längesen det regnat.

Men just nu sitter jag och kollar på Vänner, me love that! Och senare ikväll är det Ugly Betty och Desperate housewives. Luck me! :D

Nu knackade det på dörren, det är André som kommer med tomater till mig! Jag hörde att han var i affären så jag ringde och beställde lite tomato! ;D Tack!
Och Linus håller på att göra kladdkaka, det kommer bli en god kväll! :D Nu är han klar med smeten så nu ska jag få äta resten som är kvar i bunken! Mums!


I'm singing in the rain, just singing in the rain!






milla.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Faan va du är rolig:)

2009-04-21 @ 21:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0