2 april

Tjoho!

Ska skriva lite snabbt nu innan jag ska äta.
För exakt två år sen fick jag mitt körkort. Grattis till mig! ;D Så nu när jag har haft det i två år och de betyder att min provtid på körkortet har gått ut. Jag hann ta körkort innan dom gjorde om det till fem år och tur var väl det!
Fast jag har aldrig blivit stoppad av polisen. :/ När det har varit poliskontroller har jag bara fått åkt förbi. Dom har aldrig tagit in mig och låtit mig blåsa eller något..

Imorse var det väldigt jobbigt att gå upp. Jag vet inte varför. :/ Igår morse var det så ljus så då var det inte samma sak som imorse. När klockan ringde trodde jag att det var mitt i natten för att det var så mörkt i rummet.

Nu plingade mikron så nu ska jag äta.
Smaklig lunch!






milla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0