2 april

I'm back in the game!

Jag har precis kommit hem. När jag kom hem från jobbet drog vi nästan direkt hem till Therese och Tommy. Där var vi ett tag sen gick vi och åt.
När vi satt på pizzerian kändes de precis som att vi var utomlands. Det var lite mörkare ute, stora fönster så det kändes som att man satt på en uteservering. Plus att dom spelade utlänsk musik. Det var faktist riktigt mysigt. :)

När maten hade landat i magen gick jag till Molle och umgicks lite, för imorgon åker hon till Berlin. :( Hur ska jag klara en helg utan henne?! Kommer typ inte bli nåra sms och det kommer ju bli konstigt för annars är det ju några om dagen... :P
Men det är ju tur att jag har bokat in hela helgen med massor att göra.. :)

Snart är det natti natt! 
Ni får sova så gott!






milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0