19 april

Chilldricka- fuck no..

Jag har precis satt mig i solen ute på min balkong. Det är så skönt! Det är inte ett ända moln på himlen så jag måste ju passa på medans jag har sol! Jag vaknade vid halv 11 då gick jag upp och drack vattten sen började jag städa.

Det var meningen att Molle och jag skulle ta de lite lugnt, sitta och dricka lite vin men så blev det icke. Linus och André var också med och stämningen blev på topp så det blev party här hemma hos med oss fyra. Riktigt roligt! Det blev lite wild and crazy. ;D
Sen drog vi vidare på en annan fest. Där var bland annat LindaNoppe, Emil och Emma och annat folk och det bjöds på dans. Så vi fick skaka lite rumpa!

Idag vet jag inte vad som händer. Kanske ut och springa? Får se hur pigg Linus är på de senare. ;D
Nej, nu börjar jag bli lite hungrig, hare!






milla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0