18 april

Tjola!

Idag vaknade jag av att telefon ringde. Den låg ute i hallen så jag var tvungen att gå upp och hämta den, inte alls kul när man är helt nyvaken.. Plus att jag hade en jätte dålig dröm i natt. De handlade om mitt liv. Hela mitt liv var upp gjort för att mörda mig. Alla som jag har träffat i livet hade valt ut mig och hela mitt liv var upplagt. Helt sjuk dröm..

Igår var vi hos Linus föräldrar och åt sen blev vi kvar där till sent på kvällen.
När vi kom hem kollade vi på en film men jag somnade. Jag var så himla trött.

Hittills idag har jag hunnit städa lite och varit nere på stan. Jag hittade en vit kofta och en vit sommar klänning. :) Senare ikväll blir det grillning. När Molle kommer hem från Stockholm ska vi träffas och dricka lite vin, myspys. :)
Synd att det inte är jätte soligt och inga moln nu när jag är ledig. Det har typ varit så hela veckan men icke nu när jag är ledig. :(

Nu ska jag slå på tvn och kolla om det går något bra.
Ha en trevlig lördag! :)






milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0