16 april

Hungrit!

Jag är så förbannat hungrig just nu. Längtar tills det plingar från micron.

Idag har jag sån träningsverk i mina ben. Jag hade egentligen inte förväntat mig något annat men de är inte kul. Kom ju knappt ur sängen imorse!
Jag vet inte om vi ska springa idag med eller om vi ska avvakta nu när jag har träningsverk. Jag vet inte hur man ska göra. Om man ska vänta tills de går över eller påt igen ba!

Jäkla mamma! Hon har setat ute i solen nu när det har varit fint så hon har blivit lite brun. Jag vill också vara brun men jag har inte tid på dagarna och jag orkar inte gå och sola efter jobbet.

Nu plingade de, smaklig lunch!






milla.


Kommentarer
Postat av: Lars

Ja, din mamma har haft det gott i solskenet medan vi andra tvingas jobba.

2009-04-16 @ 11:51:49
Postat av: mamsen

Du blir jo så fort brun så ta en helg o pressa i solen:) puss o kram

2009-04-16 @ 14:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0