15 april

Lunchinga tider..

Igår blev det inget inlägg för jag orkade helt enkelt inte.. När jag kom hem från jobbet igår var maten klar så vi satte oss och åt direkt. Efter maten la jag mig på soffan och Linus drog iväg och skejtade. Jag somnade nästan direkt. Jag sov i nästan 2 timmar, jag var så himla trött. Det märktes att man hade varit ledig ganska länge.

När Linus kom hem drog vi iväg och handlade och när vi kom hem började Ugly Betty och efter det var det två avsnitt av Desperate housewives. Det gjorde inte mig något, jag tycker de var mer än rätt eftersom dom inte visade något avsnitt förra veckan för att det var hockey..

Måste äta upp maten nu, innan den blir kall.
Hej då!






milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0