15 april

Scarface!

Fy fan vad jag är bra och dålig! :D På jobbet idag skulle jag ha av nåra plankor. Så jag lutade dom och tog sats med foten så gick dom av. Men en gång flög plankan rakt upp i ansiktet så det började blöda. Såret var litet men de slutade ju aldrig blöda.
Förvånad att det här händer mig? Nej.. Det tyckte inte min chef heller.. ;D

Men nu till det som är bra! Jag och Linus har varit och sprungit spåret. Det är väl tänkt att vi ska göra de minst 3 gånger i veckan. Det var riktigt jobbigt men snart blir det förhoppningsvis lättare. :)
Det känns bra att Linus är med annars hade jag inte hållt ut så länge och skitit i det..

Ikväll är det Greys, I'm so excited!


PAIIIN!
Första bilden är på hur de ser ut nu,
andra och tredje är precis efter de hände..






milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0