13 april

Hello!

Igår var det jätte fint väder ute så jag och Molle satte oss i solen och käkade glass, jätte mysigt. :)
Så gick vi hem till mig en stund. Då kom mamma med massa skoj. Plus att hon skulle lärar oss att tvätta fönstrena, nu är dom fina! Tack mammi!

Eftersom det var så fint väder igår blev jag och Molle sugna på att grilla. På kvällen blev de grillning här hemma hos mig. Riktigt gott! Första grillbiten för iår! :)

Snart ska Linus och jag åka till mamma och äta mat. Det blir en familjemiddag för alla kommer vara där. :) Det ska bli skoj att träffas alla på samma gång. Sist var i december innan Christoffer åkte iväg.
Jag är så glad av att vara ledig idag! :D

Nu ska jag gå och borsta tänderna sen ska vi snart åka. :)
Ha de så bra idag! Tjingeling!






milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0