12 april

ÅÅH!

Nu kommer ett litet hat inlägg! Jag blir så jävla sur på folk som ska jävlas med andra folk som är ute på krogen. Folk röck och slet i min väska och jag kämpade fan emot för att den skulle hålla men de gjorde den icke.. Till slut gick den sönder och allt som jag hade i väskan åkte ut på dansglovet.  Jag försökte fort plocka åt mig mina saker. Det var till och med så jag fick med mig kameran som annars försvinner annars..
Och självklar hängde inte brickan till jackan med så jag måste stå och förklara min jacka i detalj hur den ser ut, PLUS att jag måste betala för de. Men jag var så jävla arg så jag förklarade min jacka och betalade sen gick jag..

Kan inte folk bara låta en vara när man är ute och försöka ha kul med sina vänner! ÅÅH!

Nu ska jag äta lite mat sen ska jag sova så förbannat jävla gott! Natti natt!






milla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0