11 april

GLAD PÅSK!

Jag tänkte att jag skulle passa på och önska alla en glad påsk! :) Jag sitter här och moffar massa godis som jag fick i mitt stora påskägg! :D Fast jag är lite besviken på att jag inte har sett en unge som är utklädd till en påskkärring. Det hade varit lite mysigt om det kom nån och knackade på dörren och sa glad påsk.
Hittills idag har jag varit på systemet med Molle. Det var faktist lite kul att få sällskap dit. Jag brukar ju alltid få gå själv eftersom ingen har fyllt förens idag!

Senare ikväll blir de party hemma hos födelsedagsbarnet. :) Jag är taggad till 1000! Det ska bli så skoj att träffa massa folk, skratta och bara vara!


Här kommer lite påsk bilder.


Till vänster är mitt stora påsk ägg som jag fick av Lars.
Och till höger är äggen som vi målade igår.
Mitt är de där i mitten och de som är ensam bild på. Fast bilden är lite suddig.






milla.

Kommentarer
Postat av: sussu

ses på måndag =) ska bli kul

2009-04-11 @ 12:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0