1 april

Super väder!

Gud vilket väder det har varit idag! :D Jag stod ute i bara tshirt på överkroppen och svettades.. Då är det varmt! Men det var ruggigt skönt. Jag tror inte jag såg ett ända moln på himlen idag i Eskilstuna. :) Härligt! Efter jobbet åka jag till mamma en liten stund. Fick en påskblomma av Lars och en påskig kruka av mamma. :) Så nu har jag ställt den på köksbordet och varit ute och hämtat mossa och lagt runt blomman. :) Det blev väldigt fint!

Idag är det som sagt första april och jag har inte hört något skämt idag. Dom har pratat om det på radion och berättat olika luringar men jag har inte blivit lurad och jag har inte lurat någon.. 
Men för några år sen blev jag riktigt lurad. Min syster skickade ett sms och berättade att hon skulle få tvillingar och jag blev skit glad men det var ju bara ett skämt..

Ännu en sak som har hänt idag är att min kära bror har kommit hem efter att ha varit ute och rest runt i Asien i 3 månader. Jag har inte träffat honom än men gör kanske det imorgon eller så. :)


Jag är faktist stolt över mig själv idag, jag lagade till fisk! Jag kokade potatis, kokade upp fisken i bjuljong och gjorde äggsås och det blev mumma! :D Hör du de mamma?! Jag lagade riktigt fisk och tyckte om det! ;D

Idag har jag fan skrivit mycket, men jag har haft en liten svacka med att skriva. Har inte kommit på något att skriva om men idag fanns det mycket att berätta. :)

Nu ska jag glo på tv, pusspuss!
157
158





milla.


Kommentarer
Postat av: mamma

Du överraskar, va duktig du är...o det som är så gott, nästa gång vill jag bli bjuden:)Puss puss

2009-04-01 @ 21:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0