8 september

Home

Det har gått en vecka sen jag skrev sist.
Veckan var som vanligt. Jobb på dagarna och slapp på kvällen förutom en kväll då var jag ute och sprang.
Nu under helgen så har jag, Sofia, Linus, Tom, Martin och Kalle varit i Grums hos Malin och Anders. Det var skoj att få träffa henne igen! :D På fredagen tog vi bara de lugnt, alla var trötta efter jobb på dagen och en lång resa.

På lördagen blev de party! Synd bara att jag tabbade mitt legg och bankomatkort så jag kunde inte följa med ut. Lite onykter började jag leta efter de i lägenheten men hittade de inte så jag la mig och sov.
Dagen efter gick jag ut och letade efter de där vi hade sprungit till bussen, och precis när jag skulle vända och gå tillbaka så såg jag det! Skoj inte om hur glad jag blev! Hade inte varit så om jag hade fått köpt nytt körkort och spärrat bankomatkortet.

På söndagen kollade vi på Patriks match, han hade cup i Karlstad. Efter de åkte jag och Sofia hem. Tur att hem resorna oftast känns kortare.. ;D

Idag har jag jobbat, och just nu sitter jag och väntar på käk. :)
088
089
090




milla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0