29 september

Måndag..

Dagen började som vanligt med jobb. Men imorse var det väldigt jobbigt att gå upp för när klockan ringde och jag gick upp och skulle gå in på toa så var det helt mörkt ute! Det kändes som att jag gick upp mitt i natten. Det är nackdelen med att det är mörkt ute annars älskar jag det! Det är så mysig! :)

Efter jobbet fick jag skynda mig till frissan för att fixa till håret lite efter förra måndagens förändring..

Just nu sitter jag och kollar på tv, väntar på att klockan ska bli 20.00 för då börjar Idol. Det är de ända bra som går på tv idag. Men imorgon börjar Ugly Betty och Desperate housewives. Och på onsdag börjar Greys Anatomy! Det är med andra ord en bra tv vecka! :D

Nu i helgen kommer Malin hem! :D Det ska bli skit kul och jag längtar som fan! Var ett tag sen vi såg! :( Men på lördag då jävlar!
100





milla.

Kommentarer
Postat av: Lars

Grattis till hundra! Blir du inte stressad?

2008-09-29 @ 19:10:51
Postat av: milla

Tackar! nej varför skulle jag bli de? :/

2008-09-29 @ 19:15:38
Postat av: Anonym

Färjan, Idol eller Top Model? :)

2008-09-29 @ 19:23:05
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0