28 september

Helgen är slut..

Det är söndag och helgen börjar lida mot sitt slut.

I fredags blev det middag hemma hos mig med Christian, Sussu, Christoffer, Lars, Anna och mamma. Det var trevligt och gott! Vid åtta tog jag och Anna tåget till Strängnäs. Vi började dricka lite och senare blev det utgång. Till min besvikelse så spelade dom skit dålig musik och jag fick en blåsa under foten så jag kunde knappt gå. Det blev en tidigt kväll för mig.
Igår på dan var jag och firade syster! Det var trevligt, träffade massa roliga person. Och så fick jag studentbilder, då längtar jag bara tillbaka. Jag vill ta studenten igen! Sen på kvällen blev det party hemma hos Linda och Robin. Dom har precis flyttat till Strängnäs. Dom hade en jättefin lägenhet! Det var jag, Madde, Emil, Linda, Robin, Angelica, Erik och Emma som var där först sen kom Sofia efter att hon hade slutat! Skit kul! :D Sen kom Linus och alla han var med. När vi kom ut träffade vi Anna och Sara. :)
Idag har jag först inte gjort så mycket, sen gick jag ut och gick med Emma. Snart ska jag åka tillbaka till Eskilstuna.

098
099




milla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0