24 september

Totaly slut!

Jag är så förbannat trött att jag inte vet varken ut eller in. Idag har jag jobbat, vilket har inneburit att jag har varit i Vilsta och lagt golv. Jag hade pyttipanna i madlåda, de var helt okej. Höll på att somna på lunchen, så himla trött!

Nu idag efter jobbet blir samma som igår, jag ska lägga mig och vila ett tag nu sen ikväll blir de tv tittande. Det ser jag framemot. Igår när jag tittade på tv så flög tiden bara iväg! När jag kollade på Idol och det slutade fattade jag ingenting för jag la inte märke till att de hade varit reklam. Samma sak när jag kollade på Vem kan slå Filip och Fredrik. Fattade ingennting, helt plötsligt var klockan 22.00 och det var dags att sova.

Jaa, roligare än så här blir det inte idag..
096





milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0