23 september

HALLÅ ALLA DÄR UTE!

Jag har tydligen varit dålig på att uppdatera även fast jag skriver ganska ofta, tycker jag i alla fall. Men så fort man inte har uppdaterat på två dagar så tjatas de. Vilket jag inte förstår varför för ni själva är dåliga på att uppdatera. Och vissa har inte ens en blogg. :P ;D Nej då, jag skojade bara. Det är kul att någon läser och vill läsa mer. ;D Jag uppdaterar nu och de är huvudsaken..

Idag har jag jobbat. De har varit helt okej. Jag har varit på lite olika ställen här i stan och så blev de även en tripp till Södertälje. Nu har stammbytet där börjat. Senare idag blir de bara tv tittande för min del..

Nu ska jag berätta något intressant, jag sov skit dåligt i natt. Somnade vid halv ett och vaknade varje timme och när klockan ringde ville jag bara kasta den i väggen. Tur att jag inte gjorde de för det blev inte så lyckat sist jag gjorde det..

Ska ta mig en dusch nu, känner att de behövs!
Ha en bra kväll, TJAA!
095





milla.

Kommentarer
Postat av: sussu

tjenis penis. hur är läget? Här är allt bra. Du får komma o hälsa på nån dag eller vi hos er. Vi kanske ska bowla eller nåt i e.tuna på fredag vill du me, de är jag o din bror. Kraaam

2008-09-23 @ 18:02:24
Postat av: milla

Hello! Jo det är bra, hoppas de är bra med er med! Jaa de får vi göra men på fredag kan jag inte. Synd, hade varit kul! Kraam!

2008-09-23 @ 19:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0