20 september

Stor lördag..

Idag har jag hunnit med att slappa, plockat iordning på rummet och sen varit i Eskilstuna med Sofia. Hon skulle dit och köpa linser men när vi kommer dit 10 över 3 så ser vi att dom stänger klockan 15.00. Osis.. Men vi var hungriga så vi gick till pastahuset och käkade, sååå gott! Det blev en liten tripp till HM sen åkte vi tillbaka till Strängnäs.

Just nu sitter jag och lyssnar på music och tar de lugnt. Det är nice..
Ikväll vet jag inte vad som händer får se, så lite som möjligt passar mig för jag är helt seg. Fast ändå är jag lite partysugen men de är inget jag orkar.

Sofia nu MÅSTE du uppdatera din blogg, så är det bara!






milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0