14 september

Hajdihoow!

Nu har helgen varit.
Fredagen blev lugnt, jag satt bara vid datorn och kollade lite på tv.
Lördagen började med att jag var på vårdcentralen för att jag vaknade med skit ont i mitt vänstra öra. Dom kunde inte göra något åt de, jag fick vänta ochse om de gick bort. Och det gjorde det. Nu har jag bara skiiiit ont i min hals! Innan jag var på vårdcentralen var jag och käkade med mamma.
Sen började jag fixa mig inför kvällen. När jag var klar gick jag till Sara där vi tjejer skulle mötas innan vi gick till Sofia. När vi kom till Sofia blev det party och sedan utgång. Igår var en lyckad kväll! Jag hade skit kul! Hoppas alla som var med hade de också! :)
you make me feel so good





milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0