12 september

Äntligen helg!

Så skönt att veta att de är fredag!
Det som var så bra idag på jobbet var att de inte kändes som att det var fredag men sen när jag slutade kände jag direkt att de är fredag. Jag var bara hemma och bytte om sen åkte jag till Strängnäs.
I kväll ska jag bara ta de lugnt. Det ska bli skönt att bara slappa och inte behöva lägga sig tidigt. Även fast jag kommer somna skit tidigt i alla fall. Imorgon ska det bli skönt att få sova lääänge! Även fast jag kommer vakna tidigt och vara pigg bara för att jag är ledig men då är de skönt att veta att jag kan somna om!

Imorgon är det inflyttningsfest hos Sofia. Det ska bli skit kul. Då är alla tjejer samlade igen! :) Det var längesen verkligen alla var med på samma gång! Det ser jag framemot! :)

093
094




milla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0