1 september

September..

Jag har funderat på att göra om min blogg. Jag vet ungefär hur jag vill ha de men jag har inte orken att göra de än. ;D Var på väg att börja idag men sen när jag såg alla koder och det så la jag av.

Idag har jag pratat med Malin, vi pratade om helgen som kommer. Och nu längtar jag som fan! Det ska bli skit skoj. Plus att jag ska träffa Sofia imorgon, då ska vi planera lite om hur vi ska ta oss dit och lite sånt där. :)

Just nu sitter jag och kollar på Outsider, vilka människor det finns..
Det är en som tycker om att tänja på kroppens gränser, eller vad man ska säga. Han stack i alla fall igenom krokar i ryggen, sidan av knäna och nere vid fötterna. Sen hängde han upp sig, så han hängde i krokarna..






milla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0