8 oktober

YEY!

Efter jobbet idag har jag tillbringat min tid i sängen. Eftersom det är några målare här och målar om alla fönster i huset så ser inte mitt rum ut som det brukar. Jag har ingenting i fönstret, soffan står typ i mitten av rummet och de mesta är täckt med plast. Riktigt hem trevligt.. Det ända jag kan sitta på i mitt rum är sängen så där har jag suttit hela dagen.

I helgen blir det party! Det ska bli riktigt skoj, det ser jag verkligen iframemot. :) Och så är det Strängnäsmarknaden i helgen så jag ska gå på den också!

Haha, på jobbet idag skulle jag gå på toa och tidigare hade jag smsat med Molle så precis när jag har dragit ner byxorna så får jag ett sms. Och för er som inte vet så är min sms signal en busvissling. Snacka om tajming. Jag började självklart skatta för mig själv där inne på toan.

Just nu ligger jag i sängen och kollar på Room Service och efter det är det Greys Anatomy. :) Det är bra att det har börjat bra program på tv igen.






milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0