5 oktober

Tjaa!

Jag har precis vaknat och känner mig lagom seg. Igår var det verkligen en rolig kväll! :D Vid 6 mötte jag Sara och Natta utanför ica för att vi skulle in och handla maten som skulle ätas på kvällen. Vi tre började med maten och sen runt åtta började dom andra tjejerna komma. :) Alla tjejer var samlade, så jäkla skoj! :D Det bjöds på mat, prat, massa skratt, våghals och alkohol. Om det var någon som fick ett konstigt sms eller samtal igår så var de för att vi spelade spel, sorry! Senare blev det utgång och där blev det massa dans! Tack för en så jävla rolig och lyckad kväll tjejer! :D

Idag blir de nog inget speciellt, jag ska åka hem till Eskilstuna för imorgon är det jobb igen. :/ Helgerna går föööör fort!






milla.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som en hellyckad kväll!! Här va det tjejmiddag och partaj, synd att du inte va med men blir fler tillfällen :-) Ha en skön söndag i höstrusket.. Mysigt är det när löven faller..

2008-10-05 @ 13:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0