31 oktober

HELLO! :D

Jag kväll har jag varit på bra humör, jag har nämligen varit på IKEA med mamma idag. ;D Det blev en hel del saker. Jag mätte mitt kvittor och de var exakt en meter långt. ;D

Jag jobbade som sagt i Södertälje idag och mamma kom och hämtade mig efter jobbet så åkte vi till IKEA. Tyvärr hittar jag ingen svart divan soffa, eller joo men jag har inte lust att betala dubbelt så mycket för att den ska vara svart. Så jag får börja inse att den antingen får vara grå eller utan divan. Jag tror att de kommer bli utan divan för jag har kommit på att de kanske blir lite trångt. Får se vad jag bestämmer mig för. Lovar att meddela när jag har köpt soffa. :)

Haha, sitter och kollar på Boston tea party med Filip och Fredrik. Det är ju sjukt att Filip känner igen snopparna som gick i hans klass i högstatiet och gymnasiet. Dom hängde fram tre snoppar och han gissade rätt på alla. Det är sjukt men de är fan humor. ;P

Senare ikväll ska jag skjusa hem André. Han är här i stan och festar med nåra från jobbet, vilket betyder att han festar med min kära syster. Dom ringde mig för en stund sen och berättade att dom dansade. Det lät inte så nyktert men skoj har dom nog! :)







milla.


Kommentarer
Postat av: sussu

hahahaaaa åååh att jag missade boston tea party faaaan också. =) de hade vart roligt

2008-11-02 @ 16:19:22
Postat av: sussu

hahaha faaan att jag missa de det hade vart skit kul o se =) Dom är bäst!!!

2008-11-02 @ 16:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0