30 oktober

Hur svårt kan de vara?

Jag och mamma har varit iväg och letat efter en soffa åt mig. Jag vill ha en svart soffa med divan, men de finns ju ingen som är helt svart. Fattar inte hur det kan vara så svårt! Sen var vi och köpte massa städmedel. Det är ju svindyrt när man ska köpa allt på en gång, men min mamma var snäll och betalade hälften. :)

Imorgon är det fredag, det ska bli sååå skönt! Efter jobbet ska jag och mamma till IKEA. Jag ska införskaffa mig lite mer saker då. Ååh! Jag längtar tills jag flyttar! Det ska bli så kul att börja fixa med allt! Wiiiie! :) Jag har svårt för att bestämma mig för vilken färg jag ska ha i vardagsrummet. :/ Skit svårt..

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag kolla på tv.
Ha det så bra! Hej då!
111





milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0