24 oktober

Lönedag!

Nu är jag hemma efter en sista dag med jobb. Det var helt okej att jobba idag, det var inte så stressigt eller tugnt. En toppen jobbardag! Har varit i Södertälje och jobbat. Syster och faster kom och hälsade på mig på jobbet. Linda skulle till läkaren där och faster bor där. Det var skoj att dom kom förbi. :) Så fick man lön idag, och det sitter aldrig fel. Fick en bra lön den här månaden.

Imorgon ska jag till lägenheten igen och mäta lite. Får se vad jag får plats med, om mina planer kommer funka. Igår var mamma och LarsMedia market. Då köpte dom dammsugare, vattenkokare, febertemp, kaffebryggare, styckgärn, elvisp och brödrost till mig. Det var meningen att jag skulle ge mamma pengar men hon var så snäll och gav det där till mig. Hon är allt snäll min mamma! :)

Jag vill åka till IKEA snart och införskaffa mig lite saker. Det ska bli så jäkla kul att få fixa iordning ett eget hem. Trodde aldrig att jag skulle flytta hemifrån men nu händer det på riktigt! :D






milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0