18 oktober

Tjoho!

Idag gick jag upp 10 i 10 för att börja fixa mig sen åkte jag till Strängnäs och kollade på den där lägenheten. Som jag blev kär i! :D Jag hoppas verkligen verkligen att jag får den! Jag MÅSTE ha den! ;D Och om jag får den så blir de flytt tidigare, någon gång efter den 10 november!
Efter att jag hade varit och kollat på den så åkte jag till min syster och umgicks lite med henne. Hon skulle lämna tillbaka en väska så vi åkte ner på stan och gjorde de och skulle går runt lite men de gick inte så bra för jag fick migrän och fick åkte hem och lägga mig så jag har ungefär nyss gått upp. Har fortfarande skit ont i huvet men ligger jag ner så gör de ännu ondare. Fy fan..

Ikväll ska jag bara vara hemma och ta de lugnt, måste vila huvet . :/






milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0