17 oktober

Äntligen helg!

Nu är klockan efter 16.00 som innebär att jag har fått helg. Den här veckan har faktist gått riktigt fort! Såna veckor tycker jag om, synd bara att dom inte dyker upp allt för ofta. Idag fick jag jobba i Södertälje helt solo, fick ett jävla ansvar då. Fick hålla koll på vad som hände, vad som finns att göra, prata ihop mig med snickare och målare, ta emot två leveranser.

Imorgon ska jag kolla på lägenheten, hoppas den är bra! :D Jag känner på mig att den är bra, den måste vara bra! Då blir de flytt 1 december! Och om jag vill ha den så hoppas jag även att jag får! :) Jag får skriva imorgon och berätta hur den var.

103
104
105



milla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0