15 oktober

A perfect night!

Igår var jag och kollade på en lägenhet. Det var en väldigt liten 2a. Jag ringde idag och sa att jag var intresserad men jag är inte riktigt säker. Eller jag kan ju fortsätta leta och se om jag hittar något som är bättre.
Idag har jag varit hemma från jobbet, har inte mått så bra.
Jag har hunnit med att leta efter lägenheter och det har inte funnits någon. Men nyss fick jag ett mail om en ledig 1a som är på 48 kvadrat. Jag har varit intresserad av den förut men jag gick aldrig och tittade på den. Det som är dåligt är ju att den är såå dyr. Men man får väl leva snålt. ;D
Jag har försökt ringt hon som bor där nu men hon svarar icke så jag får försöka senare och bestämma tid till att kolla på den, förhoppningsvis så är den värd pengarna..






milla.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till med letande efter första lägenheten, hoppas du hittar något riktigt bra...kram kram!

2008-10-15 @ 18:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0