13 oktober

Skit Tele2!

Idag stängdes mitt simkort ner för att jag ska byta till abonnemang. Så om det är någon som har försökt nå mig och jag inte har svarat så beror det på de..
Först tänkte jag ' äntligen! ' eftersom det var över en månad sen jag beställde och det skulle ta två till tre veckor sa dom. Sen trodde ju jag att jag skulle få det andra simkortet idag eftersom dom hade stängt ner mitt nuvarandra men NEJ det har jag inte fått.. Så jag ringde precis Tele2 och frågade när jag skulle få det nya simkortet. Och då skulle jag få de imorgon eller i övermorgon.
ÖVERMORGON!? Då kan dom ju inte stänga av det idag! På jobbet blev det problem eftersom man inte kunde nå mig, hur ska de gå dom andra dagarna nu då?! Jävla skit!

Idag har jag jobbat i stan men imorgon ska jag jobba i Södertälje. Då kommer jag få gå upp skit tidigt för vi ska åka från stan klockan 06.00, jippi! Och eftersom jag ska åka med dom som inte har körkort så kan jag inte sova i Strängnäs heller för jag måste ju köra.. DUM ATT TA KÖRKORTET!






milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0