8 november

Yeah!

Igår kom Ännish och det blev utgång. Jag har inte varit ute i Eskilstuna på år och dar! Sist jag var ute här i stan var på studenten och de var 6 juni. Och innan det var jag ute när jag hade min födelsedags fest som var 1 februari.
Vi började hemma hos mig, sen skjusade mamma ner oss till Nybron så tillbringade vi resten av kvällen där..

När vi skulle gå hem så sa jag till Anna att vi inte skulle gå igenom Stadsparken för att de händer bara massa skit där.. Nu på morgonen säger mamma att de var en tjej som blev våldtagen där. Fast de var vid 22 tiden, och då var vi fortfarande hemma hos mig. Då känns de lite sjukt för vi satt ju inomhus och hade skoj medans en tjej blev våldtagen nåra hundra meter ifrån.. Helt sjukt! :/

Vid 4 ska jag möta Anna vid tåget, för ikväll blir de utgång i Stränkan.






milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0