8 november

Uppdatering..

Jag och Anna har precis kommit hem till henne. Hon är inne i duschen och jag sitter vid datorn. Hon fick sluta tidigare idag, klockan 3. Så hon kom hem till mig en stund sen tog vi tåget till Strängnäs. Vi drog direkt till Kebaben för att käkade. Så satt vi kvar där ett tag för Anna inte orkade gå på en gång. Vi har typ precis kommit hem till henne, så jag ska snart börja fixa mig så vi kan börja röja. ;D

Vi har tänkt att kuppa mot Dansbands kampen på väg ner till stan. Vi tänkte springa in och skrika "WE LOVE YOU PETER!" så kolla på ettan eller vilken kanal de nu går på. Nej med skämt och sido.. ;D

Eftersom jag fick skriva om de här inlägget så kommer jag inte ihåg allt jag skrev så nu är det tack och hej! Nu är det dax att korka upp! Och Pumpa, jag ska hitta en brutta till dig ikväll. En innan de blir för suddigt, jag lovar!

Ha en skit bra lördags kväll, det ska i alla fall jag ha! :D Tjaaaa!
PS. Vi saknar Molle!





milla.

Kommentarer
Postat av: molle

ååååh- ni är allt för söta!!! JAG SAKNAR ER VÄLDIGT MYCKET MED!! Ha det så kul ikväll :) <3<3

2008-11-08 @ 19:24:13
URL: http://mbrege.blogg.se/
Postat av: pumpa

Blev ju ingen brutta, men men jag överlever ska du se ;)

2008-11-09 @ 22:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0