4 november

HELT SLUT!

Jag kommer inte orka göra mycket idag. Jag har varit i Södertälje och jobbat idag, ska dit imorgon med. Det är inte alls kul att gå upp på morgonen. Jag var hur trött som helst och när man kommer ut så är det kallt. Idag var jag tvungen att tanka bilen innan jag drog, de var inte alls kul och stå ute i kylan och vänta på att tanken skulle bli full!

Idag har jag fått höra Molles härliga röst! Var länge sen vi pratade men de hann vi göra en stund idag. :) Nu tycker jag vi ska träffas snart, saknar dig ju! :( Och sorry, de kommer inte bli 100 rader idag för nu vet jag inte vad jag ska skriva mer.

Ha de bra, hej!






milla.

Kommentarer
Postat av: malla

Va fan, bakläxa!



det var kul att höra din röst med ;D ohyeah.

Snart ses vi- hoppas jag på!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-11-04 @ 18:35:03
URL: http://mbrege.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0