3 november

Juuuhooo!

Nu har det varit helg, och jag vill redan att de ska bara fredag! Vill ha ledig nu.

I lördags var jag och betalade halva hyran på lägenheten, skrev på lite papper. På kvällen var jag med Sofia, Natta, Sara, Anna och Jessica. Vi, eller dom förfestade hemma hos Sofia. Jag skulle jobba på söndan så jag var nykter den kvällen. Senare drog vi ut. Efter krogen skjusade jag hem alla sen åkte jag hem. Kom hem halv 3 och somnade direkt.
Igår, söndag jobbade jag. Gick upp halv 9 och slutade 4. Inte så kul att jobba på en söndag men va fan, det är ju pengar de med. :) Efter jobbet åkte jag hem till Linus. Vi hyrde film, och för engångskull lyckades vi hyra en film som var bra. Fast de var lite kontigt slut. Efter filmen somnade jag typ direkt..

Vaknade halv 6 av ett sms från Jesse. Han sa att han skulle åka från Eskilstuna vid 7 istället. Sen fick jag ett till sms och då sa han att han inte alls mådde bra så jag fick ta tåget till Eskilstuna. Bara de att tåget precis skulle gå och jag fick vänta en timme på nästa..
När jag kom till stan hämtade jag bilen och åkte och hämtade lärlingen. Vi stannade till vid Statoil och köpte frulle. När vi skulle åka iväg så pajade växellådan så de var bara att ringa Kent så han kom med en annan bil. Efter en stund kom vi iväg.. Vi var i Södertälje och jobbade. På hemvägen körde jag på en fågel! :O :P

Idag ska jag bara ta de så lugnt jag kan, det ska bli skönt..
112






milla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0