26 november

Millas måleri


Fy fan, nu har jag målat väggarna i hallen. När jag kom hem hade Linus spacklat så jag började spara mot tak och golv, sen har jag målat en gång. Men färgen räcker inte så jag måste ringa vaktis imorgon och be han komma med mer färg.

Jag är deprimerad nu, jag hade precis fått de att kännas som ett hem i hall och kök men så måste jag göra de här och nu är de kaos i hela lägenheten. Å andra sidan är de ju bra att man känner så för då får man allt gjort fort, för man orkar ju inte leva i de här kaoset, i alla fall inte jag.. Till helgen hoppas jag att allt är i sin ordning igen. :) Får måla klar i morgon efter jobbet.


Igår beställde jag mobilt bredband och hemförsäkring. Ännu en utgift.. Jippi!


Jag sitter och kollar på Greys Anatomy just nu, very good!

Nu är de paus men jag ska inta min plats i soffan igen, så tjaaaa!

No air





milla.


Kommentarer
Postat av: ' j e a nn y - VOTE FOR ME

Hej hej, allt bra med dig ? :)

2008-11-26 @ 22:52:59
URL: http://gadn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0