24 november

Hello!

Idag har jag jobbat som vanligt. Nu efter jobbet har jag kollat upp mobilt bredband, och jag fattar ingenting. Så nu ska jag chansa och beställa men de är tydligen väldigt många som ringer just nu så jag ska försöka senare, inte alls irriterande..


Jag ringde vaktis idag och jag kommer få måla om i hallen och köket! :D Dom betalar matrial men jag får göra jobbet, det var jag själv som sa de annars hade dom väl inte gått med på de, plus att jag inte vill ha nån målare här nu.. Jag kan lika gärna göra de. :)


Det är bara en månad kvar tills de är julafton! :D Och det snöar hur mycket som helst och de är kallt så de ligger kvar, helt underbart! Me like! :)

De blir ett kort inlägg idag, hejdå!







milla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0