23 november

Weekend..

Sofia gick nyss hem. Hon och Patrik var här och åt med mig och Linus. Trevligt! :) Killarna drog och spelade fotboll efter maten. Jag och Sofia kollade precis på Gossip Girl. Fan det blir inte alls som man vill! Men å andra sidan lär de ändras snart. ;D

Igår blev det som jag trodde att de skulle bli. Det blev lugnt.. Vi hyrde film. Hann bara se första sen somnade både jag och Linus. Idag när vi vaknade kollar vi på den andra som SÖG! Den var lång och seg.. Sen kom Tommy och Therese hit och kollar på lyan. Och min hatthylla är uppe! :D Trodde aldrig att den skulle komma upp men Tommy var snäll och hjälpte till med de. Så nu är den fula bruna hatthyllan borta! Sen satte jag upp resten som skulle upp på väggarna.. :)

Nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag kolla på Sanningens ögonblick och efter de ska jag sova.. Natti natt gott folk!





milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0