22 november

Tjoho!

Nu sitter jag hemma hos mamma, vi har precis ätit gott. Christoffer fyller ju år så vi firar honom lite. Hoppas det blir lite efterrätt.. :) Oskari har med sig sin hund, jag blir grymt sugen på att skaffa hund.. Snacka om en lydig hund. Hur söt som helst. :)

Igår var jag på firmafest. Det var skit skoj! :) Det var alla anställda på firma plus reskpektive så vi var 9 stycken. Först bowlade vi, jag kom faktist inte sist! :D Efter de åt vi mat, det var skit gott. Sen gick vi till Grappa där vi satt och drack lite. Men jag och Annika ville shaka lite så vi drog till Harrys och dansade lite sen bar det av hemåt.. :) André var snäll som kom och hämtade mig och Linus så vi kom hem till Strängnäs.

Ikväll ska jag nog bara ta de lugnt, känns som att de behövs. Är inte så pigg idag.. :P






milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0