20 november

Snooor!

Jag håller nog på att bli lite förkyld. :/ Det är inte alls bra..
Jag har precis städat lite, så nu tar jag det lugnt. Kollar lite på tv..

Idag efter jobbet la jag mig i badet, såå skönt! Sen gjorde jag lite mat och så skulle jag och Linus sätta upp mer hyllor för vi hann inte med så mycket igår. Idag hann vi få upp en hylla sen dog borrmasikningen, så typiskt att jag har inte hade med mig laddare! Skit irriterande. Får väl ta de en annan dag, AS TRIST! Jag vill ju få klart allt nu!

Imorgon är det fredag och helg! Det ska bli sååå skönt att få sova ut lite.
Imorgon kväll är det firmafest, jag tror vi ska bowla och käka. Hoppas det blir skoj.. :)

Jag ska snart lägga mig så natti natt!






milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0