19 november

SNÖÖÖ! :D

När jag hade slutat på jobbet idag och kommer ut så är det fullt med snö på marken, jag blev så glad! Älskar snö! Jag fick sån julkänsla! Ville bara hem och sätta upp mina julstjärnor men de är ju lite för tidigt. :(
Det var lite läskigt att åka hem idag, det snöade så mycket att jag knappt såg vart jag körde. Det var inte så kul när man körde på motovägen med massa trafik.

Snickarna på jobbet var snälla och lånade ut maskiner till mig så jag kan sätta upp hyllor idag! :) Men jag kan inte göra det själv så jag väntar på att Linus ska komma och hjälpa mig. :)

Jag var nyss på Hemtex och letade efter lite saker, men jag hittade inget speciellt. :/ Jag får ta ett till varv där en annan dag och se om jag hittar något då. Nu äter jag pepparkaksdeg, så jäkla gott men jag kommer väl snart få ont magen.. Har tyvärr ingen julmust, den har tagit slut. :(

Just de! Jag måste ju berätta om min trevliga granne! Jag sa till om att jag hade nåra kartonger utanför dörren men att jag skulle ta bort dom så fort jag kunde, och då erbjöd han sig att ta med dom till tippen, för han skulle tydligen dit i veckan. Och en dag när jag kom hem så var dom borta. Måste säga att det var väldigt snällt av honom. :) Tack granne! :P

Senare ikväll blir de tv tittande, som vanligt med andra ord. Jag följer verkligen all skit! Eller jag tycker inte att det är skit men alla andra tycker typ de! ;P






milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0