15 november

Slit och släp..

Den senaste tiden har min blogg mest handlat om min lägenhet och saker runt omkring den. Men det är faktist de ända jag har hållt på med dom senaste dagarna. Det är sjukt mycket, jag ska aldrig mer flytta! Nu börjar jag få i ordning lite, fast jag har inga hyllor eller så uppe. Det får jag ta när jag har fått tag på maskiner som behövs för att sätta upp allt.

Igår var jag och Linus IKEA och köpte soffan! :D Det blev massa andra saker också, t.ex. mattor, hyllor, skoställ med mer.. När jag kom hem efter de så fortsatte jag att packa upp. Var klar strax innan tolv..
Jag har precis varit i Kungsör och lämnat bilen till pappa. Så snart ska jag väl fortsätta att plocka med grejor, måste ner i källaren med saker också. Ush, det tar aldrig slut..

Senare idag kommer Linda och hälsar på! :) Och så kommer Molle hem till Strängnäs idag, ska bli så jäkla kul att träffa henne igen! Var så länge sen! Sen i kväll blir de nog utgång för våran del. :)

119





milla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0