5 maj

Nu var det ett tag sen..

Det har gått några dagar och det har hänt lite saker.
Det har hunnit vara valborg och lång helg.

I onsdags på självaste valborg hade jag först praktik men jag fick sluta tidigare! Åkte till Strängnäs vid 2 tiden. Först blev det lugnt, jag vilade och kollade på tv. Sen duschade jag och fixade mig. Vid nio blev jag hämtad, då bar det av till Oskar där det var förfest, och senare blev det utgång på Walles. En riktigt kul kväll!

Sen har det varit helg oxå.
I fredags var jag i Stockholm med Linus. :) Mamma skulle också upp dit så det blev bil upp dit. Linus och jag gick runt i massa affärer. Jag var ute efter studentklänning som jag hittade! :D Jag är så nöjd med den! Hittade byxor, solglasögon och skor också. Men skorna lämnade jag tillbaka dagen efter.
Kom hem på kvällen någon gång. Då gick jag och Linus ut och åt på ming, GOTT och mys! :)

Lördag.. Då kom Christoffer hem! ÄNTLIGEN! Har verkligen saknat honom. Det blev familjemiddag, jag, mamma, Linus, ChristofferLarsChristian och Sussu. Trevligt trevligt! :)

012  020

013  021

014  022

023

024

025

milla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0