29 maj

SOL SOL SOL!


Nu ska jag uppdatera lite bättre. Kommer bli lite rörig men ni får försöka hänga med. :P

Den 24 maj tog jag student kort. Det gick bra, vädret var fint så det blev ute bilder. Idag var jag och kollade på dom och valde ut lite bilder så där. Det var lite kul! :)


I söndags åkte jag, Sofia, Molle, Natta, Sara och Anna på kryssning till Tallinn. Det var riktigt skoj! Det blev party party två dagar i rad. På måndan gick vi av i Tallinn åt och shoppade lite. :) Sen på kvällen var det dax att dra igång festen igen.
Längtar tills jag får bilderna. :)

Igår träffade jag Madde, vi låg i solen hela dan. Riktigt mysigt och jävligt varmt!
Brände mig lite.. ;D

Idag har jag först varit i skolan, det var sista dagen. Jag fick reda på mitt betyg i svenskan! VG, och jag är riktigt nöjd. Jag fick G+ på muntliga delen i nationella. Slutbetyget i svenska B blev VG och jag fick även VG på hela nationella delen. :D

Imorgon är vi lediga och nästa vecka är de studenten! :D:D Vill egentligen att de ska vara imorgon men ändå inte för då skulle jag vara jävligt stressad nu, då blir det mycket att göra.. Hoppas det blir bra väder på studenten, jag försökte kolla upp det nyss men de gick inte så bra. Fick bara fram vädret till på måndag.
Efter skolan åkte jag, Adde, Emil, Anton, Antons tjej, Marcus, KP och KPs kompis ut till Sundbyholm. Där spelade vi kubb och åt lite.
Och efter de åkte jag till tatueraren och kollade upp lite saker, för imorgon gäller det! Är lite nervös men det ska gå bra, och imorgon ska jag boka en ny tid till den andra tatueringen! Får göra de innan jag tatuerar mig för annars kommer jag säker inte våga göra de om det kommer göra ont. ;P Tänk om jag svimmar. :/
Halv tre åkte mamma och jag iväg och kollade på dom där studentbilderna, sen åkte vi iväg och handlade lite.

Nu ligger jag i sängen med datorn och vill ut i solen men så tror jag inte att de blir. Jag ska nog lägga mig och sova en stund för jag är skit trött!
034
035





milla.


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, det gör ont, men det är helt klart värt smärtan :D Hur mår du annars?

2008-05-29 @ 18:13:17
URL: http://ebola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0