23 maj

That's not what I want..

Idag har jag inte gjort så mycket. Efter 5 tiden åkte jag till min bror och firad han dotter Julia som fyller 8 år idag. Shit vad tiden går fort, jag kommer ihåg när hon var första ungen och nu är hon redan 8 år. =/

Just nu ligger jag i sängen med en påse chips och kollar på Ocean's eleven.
Imorgon ska jag iväg till en fotograf och ta student kort.
Och på söndag bjuds de på kryssning! Längtar som satan, vill att det ska vara söndag NU!

Haha, har ni sett den där reklamen med killen som hittar en bok med massa ställningar och börjar fråga sin pappa vad de är och pappan blir nervös och värme sån där färdig mat, det är de som de görs reklam för. Tror att de är familjen Dafgård
"Pappa vad fasiken är det här?" Klockren reklam. Skrattar varje gång..

033





milla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0