22 maj

Klar..

Idag gjorde jag det sista i skolan. Jag hade nationell muntlig redovisning i svenskan. Det kändes som att det gick ganska bra. Förhoppningsvis så jag klarar VG. Jag fick reda på mitt betyg på den skriftliga delen, VG-. Jag hade fått ett starkt VG om jag hade källanvisat. Men men...

Igår när jag kom hem från praktiken som hade varit hur slapp som helst duschade jag och fixade mig. Sen åkte mamma och jag ut till Tuna park. Jag hittade en bikini! Skit fin, tycker jag. När Sofia hade slutat åkte jag med henne till Strängnäs. Där var de bara att börja plugga till nationella som jag hade idag. På kvällen kollade jag på Greys Anatomy. ;D

Idag efter skolan träffade jag Camilla och två av hennes klasskompisar. Vi satt i stadsparken och tog det lugnt tills det blev molnigt och kallt, då drog vi hem.

029
030
031
032



milla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0