19 maj

SKÖNT!

Idag har jag varit på stålande humör! Det var kul att komma till praktiken, dagen gick bra och fort. Jag fick även reda på att jag har fått jobb! Så måndagen efter studenten börjar jag jobba! :D
Jag har även vunnit vadet, jag hittade alla skyltar upp till 020 på mindre än ett halv år. ;D

Det här inlägget kan bli lite långt.
Sen jag skrev sist har jag hunnit vara i Portugal.
Jag åkte söndagen den 11 maj, resan var lång. När vi kom fram drog vi och käkade på en gång. Efter maten drog vi unga iväg till en pub. Där var de massa galna engelskmän som livade till stället.
Måndag: Började med frukost halv 9. Vid halv 12 åkte vi in till Lissabon, åt lunch och gick runt och kollade. När vi skulle åka tillbaka till hotellet så var det fint väder så vi la oss nere vid poolen och solade lite.
Tisdag: Frukost halv 8. Sen skulle vi iväg för att besöka en byggarbetsplats. När vi kom in till Lissabon fick en av dom vuxna ont i hjärtat och åkte till sjukhuset, senare fick vi reda på att han hade haft en liten hjärt infarkt. Bygget var stort och och det var över 1000 personer som jobbade där. Dom hade haft 25 skador och då hade det bara varit 1 allvarlig skada, säkerheten där var väldigt stor.
När vi kom tillbaka till hotellet gick vi ner till bubbelpoolen och tog de lugnt ett tag. Vid halv 7 drog vi och åt.
Onsdag: Blev det hemresa. Det gick fort att flyga, jag sov hela vägen förutom när vi åt.. Bilresan var lite mindre kul, men på kvällen åkte jag till Linus. MYS!


Så har det hunnit vara helg.
I fredags blev det ut gång med Sofia, Natta, Molle, Sara och Sarah. Det var en riktigt kul kväll! Lyckat!
Snart är det kryssning och jag längtar som fan! :D Det kommer bli riktigt skoj!
027
028





milla.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Stort grattis till jobb inte bara sommarjobb!!!! Jättekul,du har bra flyt med livet nu.

2008-05-19 @ 21:31:02
Postat av: Lars

Grattis till riktigt jobb. De´ måste vara kul!!! Nu börjar du tjäna pengar, Milla :-)

2008-05-19 @ 22:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0