9 mars

Nu är det söndag och helgen är över..

Helgen har varit lugn och skön.
Igår var jag och Linus iväg och kollade på datorer. Han ska köpa ny så vi åkte runt olika affärer här i stan. Till kvällen hade vi hyrt film. Vi började med att se 2:37 pm, sen såg vi Hata Göteborg och Saw 4. De var inte så jätte bra men dom var helt okej. Kvällen var mysig! :) 

Jag älskar dig Linus!


I natt drömde jag något med att det var tjuvar som höll på att komma in igenom ett fönster hemma hos oss och jag skulle sparka bort dom från att komma in. Så jag låg och sparkade rakt upp i luften i sömnen så jag sparkade sönder en ljusgrej jag har hängande vid sängen.

Ikväll har Josse varit här och kollat på Ice age 2 med mig. Jag tycker väldigt mycket om dom filmerna! Jag blir skit glad av att se dom. Sen att jag kan typ hela filmen de är en annan sak. ;D


Nu vet jag hur min tatuering ska se ut som jag ska ha vid byxlinjen eller vad man ska säga. Så nu har jag 2 tatueringar som jag ska göra men jag ska göra den minsta först.
Förut i veckan var jag skit nära på att gå och beställa tid till ena men jag vågade aldrig. Jag är skit nervös men nu har jag fått för mig att de inte kommer göra så ont och att jag kommar klara de! Jag MÅSTE för jag SKA ha dom där tatueringarna.


005
006


milla.

Kommentarer
Postat av: barbro

hej milla!!
vad kul det är att gå in och läsa och se vad min lilla kusin har för sig :)
ska bli spännande att se vad det är för tatuering du gör!!
kramar barbro

2008-03-10 @ 08:17:04
URL: http://pp.blogg.se/trackback/ping/1572486
Postat av: sussu

Va kul då måste du visa dom!! GÖr en likadan som christoffer har;) Världens största döskalle haha. Länge sen jag såg dig får komma över o hälsa på er när du är hemma också. Dom senate gångerna vi varit hos dig har du inte vart hemma. Kraaam

2008-03-10 @ 18:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0